12/15/2012

LOVE or LOATHE?

GIVENCHY FOLD OVER BOOTS




Bisher war ich immer der Meinung, dass kniehohe Stiefel so ziemlich das schrecklichste sind, was die Schuhwelt zu bieten hat. Daran lassen mich diese Givenchy Pre-Fall 2012 Boots allerdings heftig zweifeln. Für mich also ein ganz klares: LOVE!

So far, I've always felt that knee-high boots are pretty much the most terrible thing the world of shoes has to offer.
But these beautiful Givenchy Pre-Fall 2012 Boots really changed my mind. They actually blew my mind. LOVE!

Kommentare:

Lara hat gesagt…

Love! hätte ich 1600 euro würde ich sie mir SOFORT zulegem!

Luxe Fashionista hat gesagt…

Love these boots, they are amazing! :)

www.DeluxeFashionista.com

THE DIVINITUS hat gesagt…

I like the wide ankle concept.

Pardon My Fashion hat gesagt…

DAMN these boots...I want them so bad! GORGEOUS!

xoxo Britt

www.PardonMyFashion.com

Coline Chavaroche hat gesagt…

This boots are to die for !


Http://Fashioneiric.blogspot.com

Coline !