12/27/2012

CHRISTMAS IS OVER!




Christmas Outfit // Traditional Mousse au Chocolat á la mommy is ready!


The Christmas Tree // May the (Food)Battle begin


Part of my Christmas pressies // packing my suitcase for.. THAILAND!! yaaay! 

Mein Weihnachten war dieses Jahr wirklich eines der schönsten. Auch wenn ich nun eigentlich froh bin, dass die Zeit wieder vorüber ist. Somit fangen natürlich wieder die Online Sales an! net-a-porter.com, farfetch.com, allsaints.com und seit heute Nacht um 0 Uhr auch zara.com. Ich hoffe ihr nutzt das aus, denn ich habe dieses Jahr sowieso nicht viel davon. Ich fliege nämlich in ein paar Stunden nach Thailand! Ich verbringe somit Silvester wieder am Strand, darauf freu ich mich ziemlich. Zuerst Bangkok, dann Khao Lak. Ich wünsche euch allen schöne Ferien und einen guten Start ins neue Jahr 2013! Danke für all das Feedback, ich hoffe ihr bleibt mir auch im neuen Jahr so erhalten.

This Christmas actually was one of the most wonderful Christmas EVER. Although I'm glad it's all over again. So after the harmonic Christmas time, the Online Sales start again. net-a-porter.com, farfetch.com, allsaints.com and since midnight zara.com. I hope you guys use this opportunity, because I won't be able to. I'm going to be off to Thailand in a few hours! So I'll spend New Year's Eve on the beach again and I'm so looking forward to that. Bangkok first, then Khao Lak. I wish all of you a wonderful holiday and all the best for the new year 2013! Thank you for all your great Feedback!

Kommentare:

Steven Brown hat gesagt…

AWESOME POST ! I am following your site. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and follow if possible. So exciting! Thanks for your time :) keep posting. God bless,

Steven B.

Vienna Wedekind hat gesagt…

was für ein fabelhafter Blinke-Blazer!

Love //VIENNA WEDEKIND//

Brea✝h of L✝fe hat gesagt…

Sehr schönes Outfit (:
I love it! :*

Schau doch mal bei mir vorbei (:

Coline Chavaroche hat gesagt…

Perfect dress

Http://Fashioneiric.blogspot.com

Coline !

MakiMaki Vintage hat gesagt…

Damn -- you and your blog are gorgeous!